دیدار سعید جلیلی با خانواده شهید سردار کریمی:

دعا کنید آبروی شهدا را نبریم

عضو مجمع تشخیص مصلحت نظام، خطاب به مادر شهید سردار سرلشکر عباس کریمی گفت: دعا کنید آبروی شهدا و امثال سردارانی چون شهید کریمی را نبریم.

خبرگزاری فارس: دعا کنید آبروی شهدا را نبریم
 

به گزارش خبرگزاری فارس از کاشان، سعید جلیلی بعد از ظهر امروز پس از شرکت در یادواره سردار سرلشکر شهید عباس کریمی و 52 شهید روستای قهرود از توابع این شهرستان در دیدار با مادر شهید کریمی، از خانواده شهدا به عنوان ذخیره‌ای ارزشمند برای کل کشور نام برد و اظهار داشت: هر چه داریم به واسطه و برکت خون شهدا است و آنها افتخار ما هستند.

وی، استمرار راه شهدا از جمله سردار عباس کریمی را افتخاری بزرگ دانست و گفت: بیچاره ما هستیم که از قافله شهدا باز مانده‌ایم و چاره کشور شهدا و خانواده معظم آنها هستند.

مادر شهید سردار عباس کریمی نیز در ادامه خطاب به جلیلی بیان داشت: با پیروی از مقام معظم رهبری، ایشان را در مسیر سختی که در پیش دارند یاری کنید.

وی همچنین از مسئولان خواست برای اسلام کار کنید و این چیزی است که شهدا از شما انتظار دارند.

این مادر شهید با اشاره به توصیه‌های عباس کریمی بیان داشت: ایشان همیشه سفارش می‌کرد که پشتیبان امام باشید و اگر امروز زنده بود حمایت از مقام معظم رهبری را به همگان توصیه می‌کرد.

وی، اخلاق خوب، مهربانی، دستگیری از درماندگان، احترام به والدین و نماز اول وقت را از ویژگی‌های سردار شهید عباس کریمی نام برد.

سعید جلیلی پس از این دیدار با حضور در گلزار شهدای روستای قهرود نسبت به مقام شامخ شهیدان این خطه با قرائت فاتحه ادای احترام کرد.

 



نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه: